Jak nahlásit a sledovat vzniklou škodu?

 

Nahlášení online trvá v řádu minut.

Co potřebuji pro nahlášení škody?

  • Údaje o smlouvě (číslo smlouvy/zelené karty)
  • Údaje o škodě (kdy kde a co se stalo) – EZ/ protokol PČR
  • Údaje o účastnících a poškozeném vozidle/majetku (ORV/VTP)

Jak probíhá proces vyřízení škody?

  • Po nahlášení obdržíte číslo škody. Na e-mailovou adresu vám zašleme potvrzení o registraci škody.
  • Po přidělení čísla škody můžete proces jejího vyřízení sledovat on-line a také vkládat požadované dokumenty.
  • Pokud je pro vyřízení škody potřeba prohlídka technikem, kontaktuje vás do 48 hodin od objednání prohlídky.
  • Vyřízení škody se liší podle typu škody. Obvykle se pohybuje od několika hodin do pěti dní od doručení potřebné dokumentace. V případě vyřízení škody prostřednictvím smluvního servisu ve zrychleném režimu, doba nepřesáhne 24 hodin. 

Pokud vám není v průběhu vyřizování škody něco jasné, napište nám na e-mail: likvidace.vozidla@uniqa.cz, pro urychlení vyřízení uvádějte číslo škodní události. 

Pomoc při nehodě

Volejte asistenční linku UNIQA: +420 272 101 020 
 

Smluvní servisy k řešení škody

Vyhledat smluvní servis

Často kladené otázky:

Kdy mám nárok na náhradní vozidlo?

Pokud máte sjednané připojištění příspěvku na náhradní auto, uhradíme vám zápůjčku náhradního vozu v rámci sjednaného limitu. Vůz budete moci používat po dobu opravy vašeho stávajícího auta.
O podmínkách poskytnutí náhradního vozu se informujte na klientské lince UNIQA 488 125 125.

Náhradní vozidlo pro poškozeného z povinného ručení viníka

Náhradní vozidlo můžete nárokovat také jako poškozený z povinného ručení viníka. Na úhradu půjčovného se vztahují tyto podmínky:

  • Zapůjčené vozidlo je svými parametry srovnatelné s havarovaným. Náklady na zapůjčení náhradního vozu mají být účelně vynaložené k zabezpečení vlastních potřeb.
  • Náklady na zapůjčení náhradního vozu by měly být přiměřené a nepřesahovat obvyklou cenovou hladinu pro kategorii zapůjčeného vozu. Přehled obvyklých denních sazeb náhradních vozidel - zde.
  • Doba zapůjčení náhradního vozidla je přiměřená okolnostem případu a době opravy poškozeného auta.
  • V případě totální škody je přiměřená doba od momentu zapůjčení náhradního vozu do okamžiku sdělení UNIQA o totální škodě.
  • Za účelem prokázání nároku na náhradu nákladů na náhradní vozidlo bude likvidátor požadovat: smlouvu o zápůjčce náhradního vozidla s údaji o počátečním a konečném stavu ujetých kilometrů, fakturu za zapůjčení a kopii technického průkazu zapůjčeného vozidla. 

 

Kdy je nutné volat policii?

  • Zranění, škoda přesahuje 100 tis.Kč, škoda na zdraví nebo majetku třetí osoby či dopravním značení nebo komunikaci, škodu způsobil neznámý pachatel, nebo neznámé vozidlo

 

Další možnosti nahlášení škody?

Škodu na vozidle můžete UNIQA pojišťovně nahlásit také jinými způsoby než online: 

  • E-mailem: ​​hlaseni.PU@uniqa.cz (velikost příloh je max. 10 MB)
  • Poštou - vytištěným formulářem: přehled souvisejících formulářů naleznete níže (po vyplnění a podpisu zašlete formulář spolu s podklady ke škodě poštou na UNIQA pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6)

Zavolejte nám

+420 488 125 125

 

Ozveme se Vám

S nabídkou pojištění