super_brand_16_18Získáním ocenění Czech Business Superbrands se UNIQA zařadila mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky UNIQA Brand 2.0, která je implementována průběžně od roku 2014, a také dlouhodobě vysokého Net Promoter Score (míra ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).  

 

„Už druhá obhajoba nám udělala velkou radost. Ceníme si titulu vzhledem k počtu výběrových kol, množství všestranných kritérií a kompetentní garanci ze strany GfK nebo Bisnode. Pečeť Superbrands ocenila naši pozici v B2B segmentu. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné. Žijeme zároveň v době převratných změn v potřebách a nárocích zákazníků. Co bylo před několika lety mimořádné, stalo se už standardem. Naši opětovnou volbu za nejsilnější značku v oboru pojištění bereme proto jako potvrzení naší strategie v této sféře. Dodává nám sebevědomí do dalšího růstu a upevňování tržní pozice,“ komentovat zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček.

 

Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.