Každý to zná: chvilka pohody, která se v mžiku může změnit v noční můru.
Stačí se zasnít, zaposlouchat… a zapomenout na to, že v koupelně teče voda.
Za chvíli už je mokro i v obýváku, kde si člověk ještě před pár vteřinami hověl a neměl tušení… Zhruba tuto situaci navodí TV spot, jenž ovšem optimisticky poradí, jak vzniklý karambol řešit: přece díky asistenčnímu servisu k pojištění domácnosti. A ten umí opravdu hodně:

▪ obstará klientům řemeslníka a opraváře – zámečníka, sklenáře, instalatéra nebo topenáře, odborníky na opravy domácích spotřebičů
▪ nabízí mnohem více pro nejrůznější nepříjemné situace – IT pomoc, cykloasistenci, deratizaci a dezinfekci nebo právní poradenství
▪ poskytne operativní pomoc proti kybernetickým rizikům, jako je zneužití osobních dat, škodlivý software, vydírání, pomluva, kyberšikana apod.
▪ umí zasáhnout i při zneužití platební karty a problémových on-line nákupech

Hlavním pilířem kampaně bude 5 týdnů spotové kampaně na stanicích Nova Group od 15. 10. 2020. Vedle 30sekundového spotu se budou vysílat od stejného data tři a půl týdne i 20sekundové rádiové reklamy na stanicích Evropa 2 a Impuls. On-line část kampaně je plánována na 7 týdnů. Odstartuje rovněž v polovině října. Poběží ve formě bannerů a brandingu afinitních nebo zpravodajských stránek, a také formou pre-roll videí na YouTube. Dále směřuje do on-line vyhledávačů Google a Sklik s linkem rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů UNIQA, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. On-line kampaň doplní i nativní a kombinovaná reklama. Samozřejmě bude kampaň promována i na Facebooku UNIQA.

Pro pojišťovací poradce a zákazníky vytvořila UNIQA také letáky a další POS materiály; aktualizována byla webová stránka produktu a doplněna speciální sekce věnovaná asistenčním službám k pojištění UNIQA.

Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro UNIQA pojišťovnu agentura Birel Advertising s produkcí Manaworld Creative Production. Spot režíroval Lukáš Veverka. Kreativní adaptace pro další média je rovněž dílem agentury Birel Advertising. Média nakupovala agentura Mindshare s výjimkou on-line, kde se o prostor postarala agentura Magnas.

Pojištění domů a domácností UNIQA zažívá v posledních letech po nasazení stavebnicového produktu Domov VARIANT velký růst. Předepsané pojistné i počet smluv rostly v letech 2018 a 2019 dvouciferně, a i během prvního „covidového“ pololetí posílilo pojistné o 12 %. V tomto segmentu vidí UNIQA silný potenciál i do budoucna, protože se odhaduje, že až 40 % domácností a 30 % nemovitostí v České republice zatím pojištěno není.


ikonka_uniqa_logo

O společnosti UNIQA
UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již 27 let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje aktuálně mezi šesti nejsilnějšími pojišťovnami v ČR. UNIQA pojišťovna je součástí skupiny UNIQA Insurance Group, která je aktivní na 18 evropských trzích a obsluhuje více než deset milionů klientů.