Často kladené otázky

 

faq_11 Co je potřeba k již registrované škodě doložit?

Seznam požadovaných dokladů a možnost jejich zaslání naleznete na https://rychleskody.uniqa.cz

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

faq_14 Jak a na který účet lze hradit pojistné?

Pojistné doporučujeme hradit inkasem z účtu - více informací k nastavení v bance - /moznosti-platby/. Platbu je možné uhradit on-line https://platba.uniqa.cz/public nebo prostřednictvím klientského programu https://www.myuniqa.cz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

faq_14 Dostali jste upomínku platby pojistného a Vy jste ho už uhradili?

Naskenujte prosím doklad o platbě a zašlete na e-mail: sprava.pojistneho@uniqa.cz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

faq_15 Co je pojištěné v mé pojistné smlouvě?

Informace ke smlouvám naleznete v klientském programu https://www.myuniqa.cz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

faq_15 Chci provést změnu ve své pojistné smlouvě...

Změnu kontaktních údajů, v případě změny způsobu a frekvence placení můžete nahlásit prostřednictvím klientského programu https://www.myuniqa.cz, případně e-mailem: info@uniqa.cz.

Změnu rozsahu smlouvy je nezbytné domluvit s pracovníkem, s nímž bylo pojištění uzavřeno - s Vaším makléřem nebo pojišťovacím poradcem UNIQA pojišťovny. Nemáte-li kontakt na pojišťovacího poradce UNIQA, pobočky pojišťovny najdete na adrese /kontakty/ 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

faq_13 Chci vypovědět pojistnou smlouvu...

Žádost o ukončení pojištění je nutno podat písemně. Výpověď lze předat osobně na naší pobočce na adrese /kontakty/, případně ji můžete poslat i písemně na adresu centrály: UNIQA pojišťovna, Evropská 136, Praha 6, 160 12. Výpověď lze zaslat datovou schránkou (andcicx) nebo e-mailem, máte-li zřízen elektronický podpis.

Výpověď buď sepište sami, nebo vyplňte příslušný formulář: /dokumenty-ke-stazeni