Kontakty
Zavolejte nám
Sjednání pojištění, infolinka a hlášení škod: +420 488 125 125
Sjednání pojištění: pondělí až pátek 8-17 hodin
Infolinka a hlášení škod: pondělí až pátek 8-18 hodin; škody lze hlásit online 24 hodin denně
Nejvíc dostupných operátorů máme od 10:00 do 16:00
Asistenční služba
Cestovní pojištění: +420 296 333 696
Pojištění vozidel: +420 272 101 020
Pojištění majetku: +420 255 716 679
Ozveme se vám
S nabídkou pojištění
Napište nám
Najít nejbližší pobočku
Jakou oblast chcete řešit?
Kde nás najdete
Adresa
UNIQA pojišťovna, a.s.
Adresa (centrála): Evropská 810/136, 160 00 Praha 6
E-mail: info@uniqa.cz
Datová schránka: andcicx
UNIQA pojišťovna, a.s., je zapsána u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 2012.
IČ: 49240480, DIČ: CZ-699003142
Bankovní spojení
Hlavní účet pro úhradu pojistného: 1071001005/5500. Jako variabilní symbol (VS) uveďte číslo pojistné smlouvy.
Pro platbu si můžete vybrat tyto možnosti: jednorázový i trvalý příkaz k úhradě z účtu / inkaso z účtu / SIPO platba.
Více informací o možnostech platby /moznosti-platby/.
UNIQA pojišťovna, a.s., je zapsána u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 2012. IČ: 49240480, DIČ: CZ-699003142.
Ochrana osobních údajů
Nakládání s osobními údaji a jejich ochraně věnujeme značnou pozornost. Řídíme se platnou právní úpravou (zákon č. 101/2000 Sb. a související předpisy) a našimi interními zásadami ochrany osobních údajů. Od května 2018 platí nová legislativa EU - GDPR: více informací najdete /osobni-udaje/.
Whistleblower
Pokud jste se dozvěděli nebo přímo jste se sami setkali v rámci společnosti UNIQA s jednáním naplňující znaky úplatkářství, korupce nebo máte podezření na zpronevěru, krádež, jinou trestnou nebo protiprávní činnost, prosím obraťte se na nás a pomozte nám tak bojovat proti porušování právních předpisů, jako je např. korupce a další trestné činy. Jejich oznámením můžete přispět k odhalení těchto protiprávních aktivit.
K podání oznámení využijte prosím aplikaci Whistleblower https://uniqagroup.whistleblowernetwork.net/de
Systém Whistleblower společnosti UNIQA nabízí příležitost informovat nás o závažných porušení právních předpisů nebo jiných pravidel nejenom našim zaměstnancům, ale také zákazníkům, obchodním partnerům a dalším zúčastněným stranám. Toto hlášení lze provést i anonymně. Bližší informace naleznete na úvodní straně aplikace Whistleblower.
Nejste s něčím spokojeni?
Vážíme si Vašich podnětů, díky nimž se můžeme stále zdokonalovat.
Proto pokud není vše podle Vašich představ nebo máte nápad na zlepšení našich služeb, obraťte se na nás.
Jak nás můžete kontaktovat?
- elektronicky pomocí formuláře
- e-mailem na stiznosti@uniqa.cz
Co se bude dít s Vaším podnětem / Vaší stížností?
Stížnost či podnět po obdržení zaevidujeme a zahájíme přezkum záležitosti. Pokud pro Vás nenalezneme řešení ihned, může být Vaše stížnost konzultována s odbornými odděleními. Proto prosíme počítejte, že vyřízení Vaší stížnosti může trvat delší dobu. Je rovněž možné, že si vyřízení stížnosti vyžádá doplnění z Vaší strany.
Odpověď na stížnost Vám bude sdělena nejpozději do 30 dnů od obdržení stížnosti, případně se dozvíte, co brání jejímu vyřízení v tomto termínu.
Pokud nebude Vaše stížnost ani nadále vyřízena k Vaší spokojenosti, můžete postupovat dle níže uvedených informací :
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Spotřebitelé mohou využít možnosti mimosoudního řešení spotřebitelského sporu s UNIQA pojišťovnou prostřednictvím příslušných nezávislých subjektů.
Pro řešení sporů z životního pojištění je příslušným orgánem Finanční arbitr (Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz). V případě sporů z neživotního pojištění je věcně příslušným subjektem Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. (Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz) nebo Česká obchodní inspekce (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz).
Pokud spotřebitelé uzavřeli pojistnou smlouvu on-line, mohou řešit spotřebitelský spor prostřednictvím elektronické platformy provozované Evropskou komisí.