O nás > Pro média > Jiří Prskavec jako hologram? V Troji se pozdravíte s olympijským vítězem díky unikátní technologii

Jiří Prskavec jako hologram? V Troji se pozdravíte s olympijským vítězem díky unikátní technologii

24.06.2025

UNIQA přináší na Světový pohár ve vodním slalomu zážitek, jaký Česko ještě nezažilo

O víkendu se do České republiky vrací jedna z nejvýraznějších sportovních událostí léta – Světový pohár ve vodním slalomu v pražské Troji, který se letos koná od 27. do 29. června 2025. A nebude chybět ani tradiční hlavní partner – finanční dům UNIQA, který letos kromě podpory české reprezentace přináší i revoluční technologickou novinku: holobox s hologramem Jiřího Prskavce.

Prskavec pozvanka

 

Hologram, jaký tu ještě nebyl: pozdravte se s Jirkou ve 3D

Kdo říká, že se s olympijským vítězem z Tokia nemůžete pozdravit osobně – a rovnou ve 3D? Finanční dům UNIQA jako hlavní partner Světového poháru ve vodním slalomu v pražské Troji představuje ve spolupráci s Brainz Studios revoluční holobox s hologramem Jiřího Prskavce. V českém prostředí jde o absolutní novinku, která byla teprve nedávno představena na světových technologických veletrzích. A ještě nikdy se nemohli fanoušci a návštěvníci takovouto interaktivní formou setkat přímo s olympijským vítězem na společném podiu. Unikátní technologie jim umožní stát bok po boku s virtuálním Jirkou, zaznamenat společný pozdrav „Ahóóój“ a okamžitě si odnést originální video na památku – nebo rovnou ke sdílení na sociálních sítích.

„Chtěli jsme lidem nabídnout něco, co ještě nezažili. Něco hravého, inovativního a technologicky pokročilého. Holobox s Jirkou Prskavcem všechno zmíněné splňuje do puntíku. Proces výroby takového výjimečného zážitku nebyl jednoduchý – začalo to celodenním natáčením s Jirkou a pokračovalo složitou postprodukcí. Díky pečlivé práci se podařilo dosáhnout natolik realistického výsledku, že iluze přímé interakce je naprosto přesvědčivá,“ vysvětluje Jakub Smoljak, kreativní stratég Brainz Studios.

Soutěž o nejvtipnější „Ahóóój“ 

Každý návštěvník si může z Troje odnést víc než jen zážitek – vlastní video s hologramem Jiřího Prskavce může být i vstupenkou do soutěže. Stačí ho sdílet na sociálních sítích a označit UNIQA. Nejoriginálnější příspěvky budou promítány během akce přímo na hlavní obrazovce, a navíc se dočkají tematické ceny, kterou je jízda na raftu s reálným Jirkou na kanálu v Troji.

„Domácí závod je pro mě vždy důležitým vrcholem sezóny. Forma roste a pevně věřím, že ji prodám se vším všudy právě před českými fanoušky. Přijďte nás podpořit do Troje, protože souboj s kompletní špičkou nebude jednoduchý. Hlavní letošní novinkou bude nový formát – krátký slalom, který se pojede v pátek. Trať bude mít zhruba 60 vteřin a přibližně 12 branek. A navíc – možnost být s fanoušky i virtuálně přes holobox? To je zážitek, který mě baví stejně jako samotné závody,“ říká sedminásobný mistr Evropy ve vodním slalomu a olympijský vítěz Jiří Prskavec.

„Vodácké 'Ahóóój' není jen pozdrav – je to projev radosti, který spojuje lidi, zážitky i generace. Jsme rádi, že právě skrze náš holobox si každý může vyzkoušet, jak se zdraví vodáci a nahrát si video s olympijským šampionem Jirkou Prskavcem. Letošní ročník Světového poháru v Troji přináší nejen špičkový sportovní zážitek, ale i prostor pro rodiny, aby trávily čas společně a vytvořily si nové vzpomínky. Právě společně strávený čas a sdílené zážitky jsou klíčové pro budování pevných mezilidských vztahů. I proto chceme lidem nabízet nejen produkty, ale i momenty, které mají opravdový smysl,“ říká Rastislav Havran, generální ředitel UNIQA.

UNIQA a vodní slalom: partnerství, které trvá

UNIQA je už dvě dekády neodmyslitelnou součástí českého vodního slalomu. Od roku 2005 podporovala legendární Štěpánku Hilgertovou, od roku 2016 je generálním partnerem Jiřího Prskavce a aktivně podporuje i mladé reprezentanty – od juniorských výběrů až po závodníky jako mistryně Evropy 2022 Eliška Mintálová (Slovensko) nebo Gabriela Satková, vicemistryně Evropy na kánoi z roku 2024.

Rodina pod lupou: co zjišťuje průzkum UNIQA

Vedle sportu a inovací se UNIQA dlouhodobě zajímá o život v českých a slovenských domácnostech. Výzkum realizovaný ve spolupráci s agenturou NMS ukázal, že rodina zůstává největším zdrojem bezpečí a opory. Společné zážitky, aktivity a čas strávený napříč generacemi hrají klíčovou roli. I to je důvod, proč UNIQA podporuje smysluplné aktivity, které přispívají k tomu, aby rodina byla pro své členy bezpečným přístavem. Světový pohár ve vodním slalomu v pražské Troji je nejen sportovní událostí světové úrovně, ale i místem, kde se potkávají šampioni, rodiny, technologie a zážitky. 

Sport, technologie a rodina: UNIQA sází na silná propojení

Finanční dům UNIQA se přes 30 let podílí na rozvoji českého pojistného trhu a dlouhodobě patří mezi šest největších pojišťoven v zemi. Svým klientům poskytuje komplexní služby v oblasti pojištění, penzí, investic, stavebního spoření i hypotečních úvěrů. Dnes se stará o více než 3 miliony klientů v Česku a na Slovensku a jako součást mezinárodní skupiny UNIQA Insurance Group působí ve 17 zemích Evropy.

Kromě kvalitních produktů UNIQA staví i na hodnotách, které rezonují s českými domácnostmi – bezpečí, spolehlivost nebo naslouchání potřebám klientů a jejich zpětné vazbě. Právě proto jsou její aktivity zaměřené nejen na sportovní partnerství, ale i na propojení generací a společné zážitky.