Česky > O nás > Pro média > Pobočky AXA se už rebrandují na UNIQA, pro zákazníky se nic nemění

Pobočky AXA se už rebrandují na UNIQA, pro zákazníky se nic nemění

14.12.2020

UNIQA už naplno rozběhla proces přeznačení obchodních a kontaktních míst společnosti AXA na UNIQA v České republice. Doposud se podařilo rebrandovat 67 % původních AXA poboček. Dokončení nového označení všech míst plánuje UNIQA do 15. 1. 2021. Pro klienty ale zůstane na pobočkách viditelná informace, že jde nadále o kontaktní místo pro zákazníky společností AXA.
ikona_uniqa_pobocka

Dosavadní kontaktní místa AXA by měla přejít pod značku UNIQA nejpozději do 15. 1. 2021. Všechny pobočky, které si zvykli klienti AXA v minulosti navštěvovat, jim jsou plně k dispozici i po dobu procesu rebrandingu. Dostanou tam všechny informace o pojistných smlouvách a mohou sjednat nové pojištění.

Původní pobočky AXA, a to jak už přeznačené na UNIQA, tak i ty, jež to teprve čeká, budou zatím k dispozici jen zákazníkům AXA. Klienti UNIQA mohou řešit vše kolem svých pojistných smluv anebo potřeb na dosavadních obchodních místech UNIQA. Během roku 2021 se budou kontaktní místa připravovat na plný servis pro klienty přicházející z obou společností. První na všech pobočkách dostupnou finanční službou bude od 2. čtvrtletí 2021 doplňkové penzijní spoření, ostatní oblasti budou postupně následovat.

„Naším cílem je rozšířit naši pobočkovou síť tak, aby v průběhu příštího roku mohli všichni zákazníci využívat plnohodnotně servis na všech obchodních místech označených UNIQA. Pro finální síť samozřejmě využijeme pobočky AXA i UNIQA,“ informoval Martin Žáček, generální ředitel UNIQA.

Evropský pojišťovací koncern UNIQA Insurance Group se stal vlastníkem společností AXA v České republice v polovině října. Díky integraci se zvýší kmen české UNIQA pojišťovny přibližně o 800 000 zákazníků. Roční předepsané pojistné po spojení obou společností překročí v ČR hodnotu 11 miliard korun. Značka UNIQA si polepší na českém pojistném trhu: s novým podílem 9 % v neživotním pojištění a 5 % v životním pojištění se posune v žebříčku pojišťoven na pozici pětky s celkovým podílem okolo 8 %. Akvizice tak postavení UNIQA významně akceleruje a podpoří pozitivní růstový trend do budoucna.

UNIQA vstupuje také do oblasti penzí a investic, což znamená rozšíření finančních služeb pro klienty, a zajišťuje také kontinuitu pro stávající zákazníky společností AXA, protože penzijní společnost se stává součástí skupiny UNIQA včetně všech existujících licencí a současného týmu, jenž se o klienty v AXA staral. To samé platí i pro investiční společnost AXA.

Produktové portfolio a služby v pojištění budou sjednocovány postupně. Zatím budou v nabídce všechny z obou stran, už pod hlavičkou UNIQA.

Integrace by měla být zakončena tzv. legal mergem v létě příštího roku. Pro klienty přicházející z AXA se nic nemění a jejich smlouvy, závazky a povinnosti z nich zůstávají v platnosti v původním rozsahu i nadále.