Častější než dětská hra je ale prasklé těsnění anebo rovnou celé potrubí. „Když jsme byli v práci, začalo vytékat potrubí v koupelně. Byla to naprostá hrůza: v bytě někde i po kotníky vody, před dveřmi rozzlobený soused. Sehnala jsem opraváře, ale vyšlo nás to celé na strašné peníze a po narychlo sehnaném řemeslníkovi s expres příplatkem se muselo potrubí zanedlouho předělávat,“ vypráví Petra Veselá z Berouna. „Dost nás to poučilo. Dnes už jsme pojištění s asistencí i krytím oprav,“ dodává.


Pomoc je nejvíc potřeba hned ve chvíli, kdy se něco děje. Rozsah asistenčních služeb je u každé pojišťovny jiný, je proto dobré ověřit si nabídku předem. Největší rozdíl je, zda jen hradí škody, když už je po všem, nebo už během události umí aktivně pomoct. 


„UNIQA má k pojištění domácnosti asistenci zdarma. Klient zavolá asistenční službu a ta mu sežene a rychle pošle kvalitního opraváře. Navíc u škod způsobených dalším lidem také vzniká dost složitých situací, je proto dobré mít někoho, s kým zkonzultovat správný postup,“ vysvětluje Eva Svobodová, tisková mluvčí z pojišťovny UNIQA.
„U zásahů asistence je důležité hlavně to, aby se daly operativně sehnat, nebyly předražené a opravdu pomohly. V rámci našich asistenčních služeb klientům zajistíme opraváře, instalatéra, elektrikáře nebo třeba plynaře. Pojištění domácnosti UNIQA navíc zahrnuje také pojištění odpovědnosti a kryje škody až do 50 milionů korun,“ dodává Svobodová z UNIQA pojišťovny.  
 

Sjednat pojištění NEMOVITOSTI
a DOMÁCNOSTI