Dosavadní kontaktní místa AXA by měla přejít pod značku UNIQA nejpozději do 15. 1. 2021. Všechny pobočky, které si zvykli klienti AXA v minulosti navštěvovat, jim jsou plně k dispozici i po dobu procesu rebrandingu. Dostanou tam všechny informace o pojistných smlouvách a mohou sjednat nové pojištění.

Původní pobočky AXA, a to jak už přeznačené na UNIQA, tak i ty, jež to teprve čeká, budou zatím k dispozici jen zákazníkům AXA. Klienti UNIQA mohou řešit vše kolem svých pojistných smluv anebo potřeb na dosavadních obchodních místech UNIQA. Během roku 2021 se budou kontaktní místa připravovat na plný servis pro klienty přicházející z obou společností. První na všech pobočkách dostupnou finanční službou bude od 2. čtvrtletí 2021 doplňkové penzijní spoření, ostatní oblasti budou postupně následovat.

„Naším cílem je rozšířit naši pobočkovou síť tak, aby v průběhu příštího roku mohli všichni zákazníci využívat plnohodnotně servis na všech obchodních místech označených UNIQA. Pro finální síť samozřejmě využijeme pobočky AXA i UNIQA,“ informoval Martin Žáček, generální ředitel UNIQA.

Evropský pojišťovací koncern UNIQA Insurance Group se stal vlastníkem společností AXA v České republice v polovině října. Díky integraci se zvýší kmen české UNIQA pojišťovny přibližně o 800 000 zákazníků. Roční předepsané pojistné po spojení obou společností překročí v ČR hodnotu 11 miliard korun. Značka UNIQA si polepší na českém pojistném trhu: s novým podílem 9 % v neživotním pojištění a 5 % v životním pojištění se posune v žebříčku pojišťoven na pozici pětky s celkovým podílem okolo 8 %. Akvizice tak postavení UNIQA významně akceleruje a podpoří pozitivní růstový trend do budoucna.

UNIQA vstupuje také do oblasti penzí a investic, což znamená rozšíření finančních služeb pro klienty, a zajišťuje také kontinuitu pro stávající zákazníky společností AXA, protože penzijní společnost se stává součástí skupiny UNIQA včetně všech existujících licencí a současného týmu, jenž se o klienty v AXA staral. To samé platí i pro investiční společnost AXA.

Produktové portfolio a služby v pojištění budou sjednocovány postupně. Zatím budou v nabídce všechny z obou stran, už pod hlavičkou UNIQA.

Integrace by měla být zakončena tzv. legal mergem v létě příštího roku. Pro klienty přicházející z AXA se nic nemění a jejich smlouvy, závazky a povinnosti z nich zůstávají v platnosti v původním rozsahu i nadále.


ikonka_uniqa_logo
O společnosti UNIQA
UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již 27 let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. V portfoliu má více než milion pojistných smluv. Podle objemu pojistného figuruje aktuálně mezi šesti nejsilnějšími pojišťovnami v ČR. Integrací s pojišťovnami AXA na českém pojistném trhu, která má být završena v polovině roku 2021, získá UNIQA tržní podíl okolo 8 % a posune se na pozici pětky. Současně nabídne klientům i veřejnosti vedle pojištění i penzijní spoření a investice.
Základní podnikatelskou filozofií UNIQA na českém trhu je dlouhodobé profitabilní fungování a dynamický růst nad průměrem trhu. Bází pro to je trvalá péče o potřeby klientů, špičkový servis při pojistných událostech a inovativní i praktické služby k pokrytí různých situací v zájmu zjednodušení života a zlepšení zákaznické zkušenosti se značkou UNIQA.
UNIQA pojišťovna je součástí skupiny UNIQA Insurance Group, která je aktivní na 18 evropských trzích a obsluhuje aktuálně více než deset milionů klientů. Fúzí UNIQA s AXA v Polsku, České republice a ve Slovenské republice se posune koncern UNIQA mezi nejsilnější pojišťovací hráče v regionu CEE. Na celém kontinentu bude od roku 2021 pečovat o 15 milionů zákazníků.