Česky > O nás > Pro média > Newsletter > HAVÁRIE V DOMÁCNOSTI? S ASISTENCÍ – HRAČKA!

HAVÁRIE V DOMÁCNOSTI? S ASISTENCÍ – HRAČKA!

23.11.2022

Závěr roku je pověstný „konec světa“. Vánoční večírky střídá smršť termínů v práci, shánění dárků,  pokouší se o vás viróza, a když se přihodí ještě nečekaná havárie v domácnosti, blázinec vystřídá panika. S pojištěním nemovitosti a domácnosti s asistenčními službami UNIQA můžete ale všechno hravě zvládnout.

 

Co když si zabouchnete dveře?

Ať už si to přiznáme nebo ne, na vánoční svátky chceme mít všechno dokonalé! Dokonale upečeno, vyzdobeno, provoněno a nakoupeno. Co když ale věci nejdou podle plánu? Uprostřed pečení vás zradí trouba, nebo v mrazivém počasí váš kotel ohlásí poruchu.  Při praní závěsů vyteče pračka, nebo když přebíráte od kurýra poslední dárek pro tchyni, zabouchnete si dveře od domu nebo bytu. Jak tyto, napohled bizarní situace vyřešit?

 

Podrobný návod, jak na to 

Asistenční služby k pojištění nemovitosti a domácnosti jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.  Stačí zavolat na linku +420 488 125 125, odkud vás přepojí do asistenční centrály. Můžete se identifikovat číslem smlouvy, rodným číslem nebo jinými osobními údaji.  Společně posoudíte situaci a pracovník asistenční linky zhodnotí, zda se o havárii skutečně jedná. Poté vás propojí s příslušným odborníkem. Když je potřeba zásah, dorazí k vám pomoc v nejkratším možném čase, nejčastěji do dvou hodin od nahlášení havárie.  V databázi asistenční centrály je široký výběr specializovaných smluvních dodavatelů, například instalatér, elektrikář, plynař, sklenář, zámečník, pokrývač, topenář a další v závislosti na tom, jakou máte pojistku.  

 

Co teď, mistře?

Odborník právě dorazil a opraví havárii vašeho spotřebiče, anebo vás dostane zpátky do tepla. Nečeká vás žádná náročná administrativa. Podepíšete protokol o opravě a můžete se vrátit k předvánočním přípravám. Jestliže problém není vyřešený nebo máte dotazy, můžete přímo kontaktovat odborníka (kontakt na něj najdete na protokolu), anebo se znovu obrátit na nonstop linku. Může dojít k tomu, že zásah přesahuje sjednaný rozsah asistence, například proto, že oprava vaší pračky vyžaduje speciální součástku, nebo je potřeba koupit celý nový zámek. I v takových případech vám pomůžeme, ale může se stát, že si nepokrytou část nákladů doplatíte sami.  

 

Pomoc v krizové situaci

Pomoc oceníte o to více, pokud třeba na chatě nemáte dostupný internet pro vyhledání vhodného řemeslníka anebo ani dostatečnou finanční hotovost u sebe na jeho zaplacení. Pokud zrovna nemáte po ruce šikovného souseda, vše vyřešíte pohodlně po telefonu v rámci předplacených asistenčních služeb.

 

Zachrání vás a je automatickou součástí pojištění

S asistenční službou UNIQA vás už nic nezaskočí. Stačí si uložit telefonní číslo +420 488 125 125 do mobilu a v případě havárie v domácnosti víte, kam se obrátit.  Základní asistenční služby získáváte k pojištění nemovitosti a domácnosti automaticky. Jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.