Česky > O nás > Pro média > Portál moje UNIQA – všechno na jednom místě

Portál moje UNIQA – všechno na jednom místě

16.03.2023

Potřebujete se jednoduše zorientovat ve svých pojistných smlouvách? Zjistit stav investic, penzijního spoření, nebo změnit osobní údaje? S novým Klientským portálem moje UNIQA najdete všechno na jednom místě, kdykoliv budete potřebovat.

 

Je to praktické a rychlé – na pár kliků, protože pro Vás vždy hledáme to nejvýhodnější řešení. S portálem moje UNIQA bude správa Vašich smluv v lepší.

Portál moje UNIQA Vám přináší tyto výhody:

  • Přístup k Vašim smlouvám kdykoliv a kdekoliv 24/7.
  • Aktuální informace o platbách pojistného.
  • Stav Vašich investic a spoření online.
  • Uložená kompletní smluvní dokumentace.
  • Možnost změny osobních a kontaktních údajů.

K registraci do portálu si připravte:

  • Číslo Vaší pojistné smlouvy.
  • Mobilní telefon, na který Vám pošleme jednorázový SMS kód pro přihlášení.

Jestliže jste se do účtu ještě nepřihlašovali, anebo jste zapomněli své přihlašovací údaje, bude třeba vytvořit si nový přístup a nastavit nové heslo k dalšímu přihlášení.

Pro nastavení nového hesla kliknete na možnost „Registrace“, kterou najdete vpravo nahoře na stránce https://moje.uniqa.cz. Po kliknutí na tuto možnost zadejte číslo Vaší aktivní smlouvy, aby systém mohl ověřit existenci telefonního čísla. Pokud ho evidujeme, můžete si nastavit nové heslo. Po jeho nastavení a kliknutí na možnost „Pokračovat“, Vás systém vyzve k zadání SMS kódu, který Vám poté přijde na kontaktní telefonní číslo. S jeho pomocí se přihlásíte do portálu moje UNIQA a získáte tak přístup ke svým smlouvám.

Přítel na telefonu

Nemáte evidované telefonní číslo v našem systému nebo nastaly jakékoliv problémy při registraci či přihlášení? Neváhejte se obrátit na UNIQA linku na telefonním čísle  +420 488 125 125.