Česky > O nás > Pro média > Perličky z hlášení škod klientů UNIQA pojišťovny

Perličky z hlášení škod klientů UNIQA pojišťovny

28.12.2021

My v UNIQA každoročně sbíráme originální a vtipná vyjádření našich zákazníků, kterými komentují vzniklé škody. Blížící se Silvestr je podle nás ten nejvhodnější termín k publikaci některých zvláště podařených. Zde je náš letošní výběr:

 

 Alexander Kagan/Unsplash

Na výtku pojišťovny, že klient po střetu svého vozu s divočákem nepostupoval správně při odstranění mrtvého zvířete z vozovky, reagoval lakonicky: „Nejsem Bivoj.“

Jak došlo ke zranění klienta líčí jeho manželka: „Při našem tradičním vánočním polibku pod větví jmelí připevněnou na lustru manžel při své výšce o větev zavadil, tím rozhoupal lustr, který se mu následně zřítil na hlavu. Já stihla uskočit.“

Z informace klienta po vloupání do chaty: „Napřed jsem to, že u nás byl zloděj, přijal celkem s klidem. Nebylo to poprvé a tenhle neudělal v chatě ani velký nepořádek. Opravdu mě nadzvedl až fakt, že zmizely všechny moje tuňákové konzervy. A taky mi přeladil kanály na televizi.“

Z hlášení škody po krupobití: „Kroupy nám poškodily tři střešní okna, jsou na výměnu. Ať se likvidátor zastaví, předám mu ty kroupy. Posbírala jsem je do mrazáku.“

Jak došlo k poškození vozidla zaparkovaného před domem: „Auto mělo smůlu, bylo v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Moje přítelkyně se se mnou bleskově rozcházela a všechny moje věci vyhazovala oknem ze 2. patra. Dokud házela oblečení, tak to šlo. Ale nakonec letěla i tenisová raketa, obraz a pánvička na steaky.“