Častější než dětská hra je ale prasklé těsnění anebo rovnou celé potrubí. „Když jsme byli v práci, začalo vytékat potrubí v koupelně. Byla to naprostá hrůza: v bytě někde i po kotníky vody, před dveřmi rozzlobený soused. Byla jsem ve stresu ze shánění opraváře, do toho po mně soused chtěl podepsat nějaké papíry o uznání rozsahu škody, což jsem bohužel udělala. Nakonec nás to celé vyšlo na strašné peníze a po narychlo sehnaném řemeslníkovi s expres příplatkem se muselo potrubí předělávat,“ vypráví Petra Veselá z Berouna. „Dost nás to poučilo. Dnes už jsme pojištění a máme krytí oprav i právní pomoci v asistenci,“ dodává.

Pomoc je nejvíc potřeba hned ve chvíli, kdy se něco děje. Rozsah asistenčních služeb je u každé pojišťovny jiný, a je proto dobré ověřit si nabídku předem.

„UNIQA má k pojištění domácnosti asistenční služby zdarma. Klient zavolá asistenční službu a ta mu sežene a rychle pošle kvalitního opraváře. Navíc u škod způsobených dalším lidem také vzniká dost složitých situací, v nichž si člověk může snadno uškodit. V asistenci je proto i právní poradce – na telefonu i osobně,“ vysvětluje Eva Svobodová, tisková mluvčí z pojišťovny UNIQA.

„U zásahů z asistence je důležité hlavně to, aby se daly sehnat rychle, nebyly předražené a opravdu pomohly. Proto třeba na opravy v domácnosti přispíváme do částky 5 tisíc korun, na právníka 10 tisíc korun a k tomu s ním můžete konzultovat po telefonu 60 minut zdarma. Kromě běžných nehod kryje naše asistence pomoc při záchraně dat z PC, při sporných nákupech na internetu, a dokonce i návštěvu deratizátora a dezinsektora,“ dodává Svobodová z UNIQA pojišťovny.

Sjednat pojištění NEMOVITOSTI
a DOMÁCNOSTI